107 -
		Array
(
    [0] => Array
        (
            [img] => culture1.jpg
            [url] => 
        )

)
	
School Video

Interact

“Happiness doesn't result from what we get, but from what we give.” - Ben Carson

Wie is ons?
Ons werk as die junior deel van die Sunshine Rotaryklub en samel fondse in vir nie-regeringsorganisasies wat mense en diere in nood bystaan.  Ons werk ook persoonlik met hierdie mense en diere!

Hoe doen ons dit?
Een maal per kwartaal het ons kolwyntjie-verkope en genereer ook fondse deur by Rotary-fondsinsamelings te werk en hulle met projekte te help.  Hulle gee ‘n persentasie van hulle winste aan ons.

Wat is ons pligte?
‘n Paar voorbeelde:

  • Ons tree op as baanopsieners by groot geleenthede soos die Kaapstad fietstoer en as kaartjieverkopers by die Rotary-resiesaand.
  • Ons dra kos by tot dierewelsyn en skenk geld vir die sterilisasie van diere in die plakkerskampe.  Ons bied vrywillige diens aan om met die honde te gaan stap en hondehokke skoon te maak. 
  • Ons besoek en skenk fondse aan die Gabriella-sentrum.
  • Ons ondersteun Aanhouwen, samel geld in en maak die gemeenskap bewus van gestremde mense.
  • Ons versamel truie en boeke vir ‘n verskeidenheid van organisasies soos Bright Lights.
  • Ons stuur verteenwoordigers op RYLA-kursusse vir leierskapopleiding en verkoop lootjies by die Helderberg Rotary Riverboat Jazz Band geleentheid.

Wat is die doel van ons klub?
Ons doel is om die gemeenskap te dien!  

Wat is ons visie vir die toekoms?
Ons wil graag bekend wees as ‘n proaktiewe, omgeeskool met ‘n diepgaande bewustheid van al die mense in die Kom wat in moeilike omstandighede leef.

Hoe werf ons nuwe lede?
Ons wil hê ons aksies moet ander inspireer om hul dienste vrywillig beskikbaar te stel.

Wat is ons bywoningsbeleid?
Ons hou rekord van alle persone by ‘n vergadering teenwoordig en ken ‘n Rotary-knopie toe aan ‘n lid wat aan ten minste vyf projekte per jaar deelgeneem het.

Kontakbesonderhede: Mev. A Pretorius – apretorius@pvallei.co.za

 

 

   

 



Tydens 'n baie belangrike strategiese sessie in 1997 het die personeel, bestuur en beheerliggaam met erns die toekoms van ons skool beplan.

Na baie sinvolle gesprek en beraadslaging het ons tot die gevolgtrekking gekom dat ons 'n tyd van groot verandering tegemoetgaan. Ons was op die drumpel van die bekendstelling van UGO (Uitkomsgebaseerde Onderwys) en het besef dat die een konstante in die toekoms verandering sal wees!

Ons was reeds baie trots op ons akademiese uitnemendheid en het hard gewerk om sport en kultuur tot op dieselfde vlak as die akademie te bring. Rondom die tafel het ons ons visie vir die toekoms neergepen "Uitnemendheid in 'n veranderende wêreld"

Sedert daardie baie belangrike besprekings is ons oneindig trots om te kan sê dat ons werklik uitnemendheid bereik in ons immer veranderende omgewing.

Sowat 10 jaar gelede het ek en my vrou 'n verhoogproduksie bygewoon van die musiekblyspel 'Evita' wat die lewe van Evita Peron, vrou van die voormalige president van Argentinië, uitbeeld. Tydens die produksie sê Evita in 'n baie uitdagende oomblik 'Ek is trots om 'n Argentyn te wees.

Daardie tyd by die skool het ek gewonder oor maniere waarmee ek 'n trots in die skool kon ontketen. Hoewel baie van ons leerlinge oor geweldige talent beskik, het hulle dikwels ontbreek aan vertroue en was byna te bang om trots in hulself of hul skool te wys. Ek het Evita se woorde geneem en ons eie naam ingevoeg en so uitgekom by “Trots om 'n Parel Valleier te wees”. Ek het die leerders gemotiveer en aangemoedig om die konsep hul eie te maak en trots te wees in hulself en in wat hulle doen, maar sonder om arrogant te wees.

Ons het ook begin om hierdie slagspreuk te gebruik as voetnota op al ons uitgaande pos en op ons briefhoofde. Interessant genoeg, sommige van die graad 8's, wanneer hulle die vraag beantwoord in hul klein toets oor die leuse van die skool, sê dat, 'Trots om 'n Parel Valleier te wees' is die skool se leuse in plaas van die werklike leuse 'Sapientia et intellegentia. ' Mag hierdie slagspreuk lank leef in die harte en gedagtes van ons leerders en kan mag hulle altyd trots voel om 'n Parel Valleier te wees.

Ettienne Gouws
2013